Avonturenpark De Kaap
Toen Goud & Kobalt vol enthousiasme de branding van De Kaap op zich nam, konden wij als digitale meesterbakkers natuurlijk niet achterblijven. Het was een kans die we met beide handen aangrepen, klaar om de digitale ovens op te stoken en de website van De Kaap tot leven te brengen! We begonnen met het kneden van ideeën, het vormen van een concept en het creëren van een technisch plan. Onze web developers wisten dat elk detail belangrijk was – van de functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid tot aan back-end integraties.Een op maat gemaakt recept voor De Kaap
Ons doel was duidelijk: een website ontwikkelen die het team van De Kaap in staat stelt om met gemak wijzigingen aan te brengen. We gingen aan de slag en maakten gebruik van Gutenberg blokken. Hierdoor reikten we De Kaap een krachtig hulpmiddel aan waarmee het marketingteam voortaan zelf volledige pagina’s kan bouwen en aanpassen. Maar, we gingen nog een stap verder. Met API-integraties konden we CRM-data koppelen aan de website, waardoor handmatig werk verleden tijd werd. Tot slot hebben we de website ook voorzien van animaties. Subtiele en meeslepende animaties voegen een extra dimensie toe aan het webdesign, waardoor de gebruikerservaring van de website naar een hoger niveau wordt getild.
Wat we hebben gebakken
We zijn trots op de samenwerking met zowel Goud & Kobalt als met De Kaap. Ons werk hield daarom zeker niet op bij de lancering van de website. Bij The Web Bakery geloven we namelijk in open communicatie en langdurige relaties. Daarom hebben we ook het onderhoud en de hosting van de website van De Kaap op ons genomen. We zorgen ervoor dat de website te allen tijde soepel blijft draaien, zodat de opdrachtgever hier niet meer naar om hoeft te kijken!